Hopi, kişiselleştirilmiş alışveriş deneyimi sunan bir mobil uygulamadır. Kullanıcılarına, hayat tarzlarına, zevklerine ve ihtiyaçlarına uygun kampanyaları iletir ve kullanıldıkça alışveriş deneyimini zenginleştirerek alışveriş konusunda ihtiyaç duyulabilecek rehberliği sunar. Giyimden teknolojiye, seyahatten gıdaya birçok farklı sektörden markalarla iş birliği yaparak kullanıcılarına ve iş ortaklarına Koşulsuz Müşteri Mutluluğu ilkesiyle hizmet verir.
Dünyada ve Türkiye’de bir ilk olan Hopi, 2015 yılında Boyner Grup’un “koşulsuz müşteri mutluluğu” yaklaşımı, perakendedeki deneyimi ve sahip olduğu müşteri iç görüsünün mobil teknoloji ile birleşiminden doğdu. “Paracık” isimli ödül sistemiyle kullanıcılarına üye markalardan yaptıkları alışverişlerde Paracık kazandırma ve kazandıkları Paracık’ları 3, 5, 10, 50 kat daha değerli harcama fırsatı sunan Hopi bu özelliği ile “orantısız kazanç” sağlıyor. 12.6 milyonu aşkın üyesi ve giyimden teknolojiye, seyahatten gıdaya birçok farklı sektörden 250’den fazla markası ile Hopi; doğru müşteriye doğru zamanda doğru kampanyayı sunuyor; üye markalara trafik, yeni müşteri, sepet ortalaması, ciro ve ikinci alışveriş artışı getiriyor. Büyük veri ve CRM altyapısıyla kullanıcılarını 360 derece tanıyan ve bu özelliği ile rakiplerinden tamamen ayrışan Hopi, sürekli akıllanan teknolojisi gereği müşterilerin tercihlerini, beklentilerini ve yaşam tarzlarını anlayıp onlara kişiselleştirilmiş kampanya ve teklifler sunuyor.
Hiper kişiselleştirme özelliği ile kişiselleştirilmiş alışveriş anlayışını bir adım daha ileriye taşıyan Hopi, üyelerinin alışveriş izlerini takip ederek, aldıkları ürünün yenisine ne zaman ihtiyaç duyacaklarını hesaplıyor, benzer ürünler öneriyor ve kampanya kurgusunu buna göre şekillendiriyor. Hopi tüm bu özellikleri ile yapay zekanın açtığı yolda şekillenen bir yaşam asistanı olma hedefine adım adım yaklaşıyor.
Paracık, hopi'nin ödül puanıdır. hopi ile yapılan alışverişlerle kazanılır, üye iş yerlerinde harcanır. 1 Paracık, 1 TL değerindedir. Örneğin; 100 TL'lik bir alışverişte kazanılan 20 Paracık, 20 TL olarak istenen bir markada harcanabilir. Ayrıca markalar Paracıkları 1 TL'den daha değerli kullandırabilecekleri kampanyalar kurgulayabilmektedirler. Örneğin; "100 TL ve üzeri bir alışverişte 10 Paracık 30 TL değerinde." gibi.
Akıllı CRM yetkinlikleri kullanılarak alışveriş, uygulama içi davranışlar, anket yanıtları ve hopi segmentasyon kriterlerine en uygun kitle ile en uygun markayı buluşturacak şekilde yapılır. Ana iletişim yöntemi, bildirim gönderimleridir. Anında bildirim ile ulaşılamayacağı düşünülen kullanıcılar için SMS/e-posta iletişim kanalları tercih edilir.
Sol taraftaki kriterleri kullanarak kitleni oluşturabilirsin...