Müşteri Sadakati Yaratma

Hopi'ye özgü olan Paracık evreni sayesinde müşteriler her alışverişten eş değer tutarda TL olarak kullanabilecekleri Paracık kazanmakta ve bu Paracıklarını sonraki alışverişlerinde katlı olarak kullanabilmektedir. İndirimden farklı olarak Hopi'sinde Paracıkla ilk alışverişini tamamlayan müşteri Paracık'ını harcamak için ikinci alışverişini yapmaktadır.

image

Nasıl Başarıyoruz?

Paracık kazanım kampanyaları sayesinde her alışverişte Paracık kazandırıyor, katlı kullanım kampanyaları sayesinde Paracıkları istediğiniz kadar katlayarak müşterinin kullanmasını sağlıyoruz. Müşterinin tüketim ihtiyaçlarını ve tekrar alışverişe geleceği zamanı tahminleyerek doğru anda iletişim kuruyoruz.

image

Hedef Kitle

İlk alışverişinde 50 Paracık kazanmış kozmetik eğilimli kadın müşteriler

image

Doğru Yerde Doğru Zamanda

Aldığı kozmetik ürününün bitiş zamanına yakın AVM içinde kozmetik reyonu etrafında sinyal aldığı anda katlı kozmetik kampanyası iletişimi yapılması

Kategori Bazlı
Mağaza İçi
image

Pazarlama Hedefi

Müşterinin alışveriş frekansını 2 katına çıkarmak

%42

Hopililerin mağaza ziyaret sıklığı, Hopi'siz müşterilere göre %42 daha fazla!