image

Sıkça Sorulan Sorular

Aklınıza takılan birkaç soru mu var?

Detaylı alışveriş analizleri sayesinde, daha önce o markada alışveriş yapmamış Hopilileri bularak, konum verisi desteğiyle onları hızlı şekilde mağazalara yönlendirecek şekilde iletişimler yapar. Böylece bir markayla daha önce tanışmamış Hopili, o markada alışverişe yönlendirilir.

Paracık Hopi'nin sadakat puanıdır. Hopili alışverişlerle kazanılır. Hopi üye iş yerlerinde harcanır. 1 Paracık 1 TL değerindedir. Örneğin müşteriler, 100 TL'lik bir alışverişte kazandığı 20 Paracık'ı 20 TL olarak istediği bir markada harcayabilirler. Ayrıca markalar Paracıkları 1 TL'den daha değerli kullandırabilecekleri kampanyalar kurgulayabilmektedirler. Örneğin "100 TL ve üzeri bir alışverişte 10 Paracık 3 kat değerli" gibi.

 

Hopi iletişimleri akıllı CRM yetkinlikleri kullanılarak alışveriş, uygulama içi davranışlar, anket yanıtları ve Hopi segmentasyon kriterlerine en uygun kitle ile en uygun markayı buluşturacak şekilde yapılır. Ana iletişim yöntemimiz bildirim gönderimleridir. Anında bildirim ile ulaşamadığımızı düşündüğümüz Hopililer için ise SMS/e-posta iletişim kanalını kullanmaktayız. 

 

Tümünü Görüntüle
image

Bize Sorun

HopiBusiness hakkında sorularınızı buradan sorabilirsiniz.

Ad Soyad

Mail Adresi

Soru