Teknolojik Yetkinlikler

Gelişmiş teknoloji ve veri altyapımızla müşterilerinizi daha iyi tanıyabilir; en uygun zamanda en doğru kanaldan ulaşabilirsiniz.

image

Müşteri Segmentasyonu ve Satın Alma Eğilimleri

360 derece müşteri özelliklerine bakılarak veri bilimi teknikleriyle tüm Hopi müşterileri için davranışsal segmentler ve satın alma eğilimleri belirlenmiştir.

Satın Alma Eğilimleri

Makine öğrenmesi tekniklerini kullanarak müşterilerinizin ürün satın alma eğilimlerini hesaplayabilir, daha yüksek kampanya cirosu elde edebilirsiniz.

Çapraz Satış Fırsatları
Frekans Artırma
Sepet Büyütme

Müşteri Segmentasyonu

Binlerce müşteri özelliğine bakılarak oluşturulmuş yüzlerce müşteri segmentini kampanyalarınız için kullanabilirsiniz.

Müşteri İlgi Alanları
Alışveriş Segmentleri
Lokasyon Bazlı Segmentler
Lifestyle Segmentleri
image

Konum ve Beacon Teknolojisi

Genel, segmente özel ve gerçek zamanlı kampanyalarınız için müşterilerin konum bilgilerine ve satın alma hareketlerine uygun iletişim yapabilirsiniz. Müşterilerinizin AVM ya da mağazanız içinde hangi reyonlarda ne kadar zaman geçirdiğini belirleyebilir, kategori özelinde gerçek zamanlı kampanya kurgularını hayata geçirebilirsiniz.

GPS / Hopi App Konum Servisi

GPS/Konum verileri kullanılarak lokasyona göre farklılaşan kampanya kurguları tasarlayabilirsiniz.

Beacon Teknolojisi

Beacon yerleştirilen Hopi üye iş yerlerinde sinyal veren müşterilere kampanyanızın iletişimini yapabilirsiniz.

Mağaza İçi
Kategori Bazlı
Gerçek Zamanlı
image

Fotoğraf ile Arama

Bir Hopili için metroda gördüğü çantayı, televizyonda gördüğü o çok güzel ayakkabıyı, iş arkadaşında beğenip de soramadığı kazağı bulmak artık çok kolay! Bunun için tek yapması gereken beğendiği ürünün fotoğrafını çekmek ve çıkan benzer ürünlerden ona en uygun olanı seçmek.

Markanızın ürün kataloğunun Hopi’ye entegrasyonu ile Hopililer aradıkları ürünleri sizin ürünlerinizin arasından bulabilir, buldukları ürünü online mağazanızdan anında satın alabilirler.