Markalarımız

On binlerce farklı temas noktasında milyonlarca Hopilinin bıraktığı bütün izleri büyük veri ve makine öğrenmesi tekniklerini kullanarak analiz ediyor; her müşterinin alışveriş alışkanlıklarını tespit ediyoruz.



Hopi Markalarının Gücü

32 sektörde 130'dan fazla marka ve 8.000+ satış noktası ile Hopi müşteriler için iyi bir alışveriş arkadaşı, perakendeciler için de cirolarını artıran akıllı bir alışveriş motoru haline geldi.

32

Sektör Sayısı

130+

Marka Sayısı

70B+

Günlük Hopili İşlem Sayısı
image
image
Tekstil

Boyner

Boyner’de bugüne kadar yaptığımız kampanya ve iletişim çalışmaları sayesinde müşterilerin alışveriş sepet değerleri 2.5 katına çıktı.

image
image
Turizm

Etstur

ETS, 2019 yılında Hopi ile yürüttüğü kampanyayla şehir otelleri kategorisindeki sepet ortalamasını 2 katına çıkartarak, kampanya süresince önemli oranda yeni müşteri kazanımı elde etti.

image
image
Akaryakıt

BP

BP ile yaptığımız işbirliği süresince başarılı sonuçlar elde ettik. Bir BP istasyonu özelinde yaptığımız segment kampanya ile o istasyonun cirosunu bir önceki döneme göre %50 artırırken, yaptığımız mass kampanya dönemlerinde BP’nin genel akaryakıt satışını %14 artırdık.

Tüm Markalar

Hopi, 32 sektörde 130’dan fazla marka ve 8.000+ satış noktası ile müşteriler için iyi bir alışveriş arkadaşı, perakendeciler için de cirolarını artıran akıllı bir alışveriş motorudur.

Hopi’li Olmanın Faydaları

Müşterileri alışveriş için tekrardan mağazaya çeken yenilikçi ödül sistemi; Hopi Paracık!

  • Hopililerin sepet ortalaması, Hopisiz müşterilerin neredeyse 2 katı!
  • Hopililerin mağaza ziyaret sıklığı, Hopisiz müşterilere göre %42 daha fazla.
  • Hopililer ikinci alışverişlerini, Hopisiz müşterilere göre %19 daha hızlı yapıyor.
  • Kazanılan Paracıklar %63 oranında aynı markada harcanıyor.
  • Paracık kazanan Hopililer, Hopisiz müşterilere göre %62 daha fazla alışveriş yapıyor.
  • 2018 yılında 1 Paracık, markaya 13,7TL ciro yarattı.
image

Sıkça Sorulan Sorular

Aklınıza takılan birkaç soru mu var?

Detaylı alışveriş analizleri sayesinde, daha önce o markada alışveriş yapmamış Hopilileri bularak, konum verisi desteğiyle onları hızlı şekilde mağazalara yönlendirecek şekilde iletişimler yapar. Böylece bir markayla daha önce tanışmamış Hopili, o markada alışverişe yönlendirilir.

Paracık Hopi'nin sadakat puanıdır. Hopili alışverişlerle kazanılır. Hopi üye iş yerlerinde harcanır. 1 Paracık 1 TL değerindedir. Örneğin müşteriler, 100 TL'lik bir alışverişte kazandığı 20 Paracık'ı 20 TL olarak istediği bir markada harcayabilirler. Ayrıca markalar Paracıkları 1 TL'den daha değerli kullandırabilecekleri kampanyalar kurgulayabilmektedirler. Örneğin "100 TL ve üzeri bir alışverişte 10 Paracık 3 kat değerli" gibi.

 

Hopi iletişimleri akıllı CRM yetkinlikleri kullanılarak alışveriş, uygulama içi davranışlar, anket yanıtları ve Hopi segmentasyon kriterlerine en uygun kitle ile en uygun markayı buluşturacak şekilde yapılır. Ana iletişim yöntemimiz bildirim gönderimleridir. Anında bildirim ile ulaşamadığımızı düşündüğümüz Hopililer için ise SMS/e-posta iletişim kanalını kullanmaktayız. 

 

Tümünü Görüntüle
image

Bize Sorun

Business hopi hakkında sorularınızı buradan sorabilirsiniz.

Ad Soyad

Mail Adresi

Soru