Müşteri Segmentasyonu ve Satın Alma Eğilimleri
360 derece müşteri özelliklerine bakılarak veri bilimi teknikleriyle tüm Hopi müşterileri için davranışsal segmentler ve satın alma eğilimleri belirlenmiştir.
Satın Alma Eğilimleri
Makine öğrenmesi tekniklerini kullanarak müşterilerinizin ürün satın alma eğilimlerini hesaplayabilir, daha yüksek kampanya cirosu elde edebilirsiniz.
Çapraz Satış Fırsatları
Frekans Artırma
Sepet Büyütme
Müşteri Segmentasyonu
Binlerce müşteri özelliğine bakılarak oluşturulmuş yüzlerce müşteri segmentini kampanyalarınız için kullanabilirsiniz.
Müşteri İlgi Alanları
Alışveriş Segmentleri
Lokasyon Bazlı Segmentler
Lifestyle Segmentleri
Konum ve Beacon Teknolojisi
Genel, segmente özel ve gerçek zamanlı kampanyalarınız için müşterilerin konum bilgilerine ve satın alma hareketlerine uygun iletişim yapabilirsiniz. Müşterilerinizin AVM ya da mağazanız içinde hangi reyonlarda ne kadar zaman geçirdiğini belirleyebilir, kategori özelinde gerçek zamanlı kampanya kurgularını hayata geçirebilirsiniz.
GPS / Hopi App Konum Servisi
GPS/Konum verileri kullanılarak lokasyona göre farklılaşan kampanya kurguları tasarlayabilirsiniz.
Beacon Teknolojisi
Beacon yerleştirilen Hopi üye iş yerlerinde sinyal veren müşterilere kampanyanızın iletişimini yapabilirsiniz.
Mağaza İçi
Kategori Bazlı
Gerçek Zamanlı
Kazandıran Oyunlar
AR: Arttırılmış gerçeklik teknolojisi ile uygulama içinde kamera ile belirli alanlarda hazırlanacak özel görsellerin okutulması vasıtasıyla müşterilere farklı bir deneyim yaşatabileceğiniz ve sürpriz hediyeler verebileceğiniz kampanya tasarımları yapabilirsiniz.
Oyunlaştırma: Uygulama içinde farklı oyun mekanikleri ve eğlenceli kampanya tasarımları ile müşterilerinizin kampanyalara daha motive bir şekilde ilgi göstermesini sağlayabilirsiniz.