Apple Premium Reseller (APR) unvanına sahip markalardan Troy ve Gürgençler ile iş birliğimize 2019 yılında başladık. iPhone 11, iPhone 12 ve iPhone 13 ürün ailesinin lansmanlarında Hopi’nin Paracık tekliflerinin yanında “Eski telefonunu getir, yeni telefonunu götür” kampanyaları hayata geçirildi. Kişiye ve telefon modeline özel iletişimlerimiz telefon satışlarının artışında ve iş birliğimizin başarısında büyük rol oynadı.
PepsiCo’nun mobil uygulaması "KazandıRio" ile gerçekleştirdiğimiz kampanya ile Ruffles, Doritos ve Lays markalı parti boy cipslerden Hopililere milyonlarca Paracık kazandırdık. Tüm Hopililere lokasyon bazlı anlık iletişimler yaparak kişi başı aylık ortalama tüketim adetinin 6 katı üzerinde satış gerçekleştirdik. Ayrıca Hopililer cipslerden kazandıkları Paracıkları 20 farklı sektörde daha değerli kullanarak alışverişlerine devam ettiler.
İş birliğimizin başından beri yürütülen kampanyalarla sepet ortalamasını 2 katın üzerine çıkararak kampanya dönemi boyunca Kiğılı mağazalarına %40 yeni müşteri girişi sağladık. Kampanyalar boyunca kazanılan Paracıkların %70’inden fazlası yine Kiğılı mağazalarında kullanılarak ek ciro elde edildi.
Boyner’de bugüne kadar yaptığımız kampanya ve iletişim çalışmaları sayesinde müşterilerin alışveriş sepet değerleri 2.5 katına çıktı.
BP ile 2018 yılından beri tüm BP istasyonlarında, Hopi müşterilerine her akaryakıt alışverişinde Paracık kazandıran mass ve segment kampanyalarımız devam etmektedir. BP ile yaptığımız işbirliği süresince başarılı sonuçlar elde ettik. Bir BP istasyonu özelinde yaptığımız segment kampanya ile o istasyonun cirosunu bir önceki döneme göre %50 artırırken, yaptığımız mass kampanya dönemlerinde BP’nin genel akaryakıt satışını %14 arttırdık.
Paracık, hopi'nin ödül puanıdır. hopi ile yapılan alışverişlerle kazanılır, üye iş yerlerinde harcanır. 1 Paracık, 1 TL değerindedir. Örneğin; 100 TL'lik bir alışverişte kazanılan 20 Paracık, 20 TL olarak istenen bir markada harcanabilir. Ayrıca markalar Paracıkları 1 TL'den daha değerli kullandırabilecekleri kampanyalar kurgulayabilmektedirler. Örneğin; "100 TL ve üzeri bir alışverişte 10 Paracık 30 TL değerinde." gibi.
Akıllı CRM yetkinlikleri kullanılarak alışveriş, uygulama içi davranışlar, anket yanıtları ve hopi segmentasyon kriterlerine en uygun kitle ile en uygun markayı buluşturacak şekilde yapılır. Ana iletişim yöntemi, bildirim gönderimleridir. Anında bildirim ile ulaşılamayacağı düşünülen kullanıcılar için SMS/e-posta iletişim kanalları tercih edilir.