Müşteri Hizmetleri: 0850 200 66 88
business@hopi.com.tr
Maslak Mah. AOS 55. Sokak 42 Maslak Sitesi No:4 Kat:8 Kolektif House Sarıyer / İstanbul Genel Müdürlük: 0850 222 05 80
Paracık, hopi'nin ödül puanıdır. hopi ile yapılan alışverişlerle kazanılır, üye iş yerlerinde harcanır. 1 Paracık, 1 TL değerindedir. Örneğin; 100 TL'lik bir alışverişte kazanılan 20 Paracık, 20 TL olarak istenen bir markada harcanabilir. Ayrıca markalar Paracıkları 1 TL'den daha değerli kullandırabilecekleri kampanyalar kurgulayabilmektedirler. Örneğin; "100 TL ve üzeri bir alışverişte 10 Paracık 30 TL değerinde." gibi.
Akıllı CRM yetkinlikleri kullanılarak alışveriş, uygulama içi davranışlar, anket yanıtları ve hopi segmentasyon kriterlerine en uygun kitle ile en uygun markayı buluşturacak şekilde yapılır. Ana iletişim yöntemi, bildirim gönderimleridir. Anında bildirim ile ulaşılamayacağı düşünülen kullanıcılar için SMS/e-posta iletişim kanalları tercih edilir.
Her sektör, kategori ve marka özelinde kampanya kurgularının performansı değişkenlik gösterebilir. En iyi çalışan kampanya kurgusu için genel bir tanımlama yapmak doğru olmaz. Her markanın beklenti ve hassasiyetleri göz önünde bulundurularak, o marka için en ideal kurguya hopi ve marka birlikte karar vermektedir.
Genel ve segment olmak üzere; Paracık kazandırılan ve Paracıkların 1 TL'den daha değerli kullandırıldığı kampanyalar yapılabilir. Bununla birlikte Paracık dışında, belirli dönemlerde indirim veya hediye ürün kampanyaları dizayn edilebilir.
hopi, markalarıyla 12 aylık bir sözleşme çerçevesinde, yıl geneline yayılmış kampanyalar dizayn eder. Bu kampanyalar sayesinde, hem hopi-marka iş birliği bilinirliği sağlanmış olur hem de yıl boyunca markanın kampanya iletişimi devam eder.
Büyük şehirler çoğunlukta olmak üzere Türkiye'nin tüm kentlerinde yaygın olarak kullanılmaktadır.
Kullanıcının ürünle eşleştirilmiş alışveriş bilgisi, uygulama içi davranışları (aradığı kelimeler, ziyaret ettiği/listelerine eklediği kampanyalar vb.), izin verdiği takdirde; konum verisi (GPS/beacon) ve anket yanıtları olmak üzere birkaç farklı yöntemle veriler elde edilir.
Çoğunlukla entegrasyon süreci ile eş zamanlı olarak; sözleşme, finansal mutabakat, markanın ilgili personelinin eğitimi, lansman kampanyasının ve iletişiminin netleştirilmesi süreçleri takip edilir.
Markaların online ve offline kanallarında entegrasyon yapılabilmesi için hopi'nin, markanın ve de markaya hizmet veren yazılım firmasının (kasa, online, ERP vb.) ekipleri bir araya gelerek, varsa geliştirme ihtiyaçlarını netleştirip, bu süreci birlikte yönetirler.
Öncelikle markaların hem online hem de offline satış kanallarının hopi'ye entegre edilmesi gerekiyor. Bu entegrasyon sonrasında kullanıcı eğer mağazadaysa hopi'yi açarak kasadaki QR okuyucuya okutur, eğer online mağazadaysa, ödeme adımından önce "hopi'ni kullan" butonuna tıklayarak hopi uygulamasındaki 10 haneli rakamı (hopi kimliği) girer ve kampanyalardan faydalanıp, Paracıklarını kullanabilir.