Pazarlama teknolojileri şirketi olma vizyonu ile çalışmalarını sürdüren Hopi, kullanıcılarına sunduğu kişiselleştirilmiş, ayrıcalıklı, harcarken kazandıran alışveriş deneyimi ile Turkey Customer Experience Awards tarafından bu yıl da ödüle layık görüldü.
Müşteri deneyimi alanındaki yenilikçi çalışmaların ödüllendirildiği gecede, üç dalda finale kalan Hopi’nin, yaklaşık 13 milyon kullanıcısına, alışveriş yaptığı markadaki en kazançlı kampanyaları anında keşfetmesine ve ona özel indirim ve paracık kazandıran avantajlı tekliflerden faydalanmasına imkan veren ‘Hopi fırsat eklentisi’ altın ödüle layık görüldü. Hopi Fırsat Eklentisi, jüri sunumları sonrasında, “Best Innovation in CX-SME” kategorisinde ödül alan tek şirket oldu.
Uluslararası arenada 14 yıldır düzenlenen ve müşteri deneyimi alanında dünyanın en itibarlı yarışma organizasyonu olan Awards International’ın, Türkiye’de ikinci kez düzenlediği ödül organizasyonunda Hopi ayrıca “Best Use of Insight and Feedback-Retail&Wholesale” ve “Customer is Heart of Everything” kategorilerinde finalist oldu.
Hopi Fırsat Eklentisi Nedir?
Daha keyifli ve basit alışveriş deneyimi hedefiyle tasarlanan Hopi fırsat eklentisi, kullanıcıların 40’ı aşkın kategoride 300’den fazla markanın kendi sitelerinde geçerli Hopi kampanyalarını görebilmelerine, indirim ve paracık kazandıran teklifleri anında değerlendirebilmelerine olanak sağlıyor. Chrome Web Mağazası aracılığıyla ücretsiz olarak yüklenebilen eklenti, Hopi’nin sunduğu kişiselleştirilmiş, ayrıcalıklı, harcarken kazandıran alışveriş deneyimini bir adım öteye taşıyor.
Hopi Fırsat Eklentisi Nasıl İndirilir?
Hopi fırsat eklentisi için Chrome Web Mağazası’nda Hopi’yi aratarak Hopi Extension'ı indirmek ve uygulamayı aktif hale getirmek için ‘Chrome'a Ekle’ butonuna tıklamak yeterli. Doğrudan web tarayıcısına inecek olan uygulama, indirme işlemi tamamlandıktan sonra otomatik olarak kullanıma hazır hale geliyor.
Hopi Hakkında:
Dünyada ve Türkiye’de bir ilk olan Hopi, 2015 yılında Boyner Grup’un “koşulsuz müşteri mutluluğu” yaklaşımı, perakendedeki deneyimi ve sahip olduğu müşteri iç görüsünün mobil teknoloji ile birleşiminden doğmuştur. “Paracık” isimli ödül sistemiyle kullanıcılarına üye markalardan yaptıkları alışverişlerde kazanılan Paracıkların katlanarak harcama özelliği ile öne çıkmaktadır. 15.8 milyon üyesi ve giyimden teknolojiye, seyahatten gıdaya birçok farklı sektörden 300’den fazla markası ile Hopi; doğru müşteriye doğru zamanda doğru kampanyayı sunmakta ve üye markalara trafik, yeni müşteri, sepet ortalaması, ciro ve ikinci alışveriş artışı getirmektedir. Büyük veri ve CRM alt yapısıyla kullanıcılarının alışveriş davranışlarını 360 derece tanıyan ve bu özelliği ile rakiplerinden tamamen ayrışan Hopi, sürekli akıllanan teknolojisi gereği müşterilerin tercihlerini, beklentilerini ve yaşam tarzlarını anlayıp onlara kişiselleştirilmiş kampanya ve teklifler sunmaktadır. Hopi, kendi alanında yarattığı liderlik vizyonundan aldığı güçle; Hopishop ve Hopipay atılımları aracılığıyla yapay zekanın açtığı yolda şekillenen bir yaşam asistanı olma hedefine adım adım yaklaşıyor.