29 Mart

Hopi Affiliate Marketing Model


Hopi affiliate pazarlama modeli, 2017 yılından bu yana aktif olarak kazandırmaya devam ediyor. Komisyonlu satış ya da diğer adıyla satış başına komisyon kazanımı yöntemi ile hazırlanan modelimiz, farklı onlarca marka ile çalışmaya devam etmekte ve 12 milyonu aşkın üyeye hizmet vermeyi sürdürmekte. Peki Hopi affiliate nedir ve Paracık kazanma metodu bunun neresinde?

 

Hopi Affiliate Nedir?

Hopi affiliate pazarlama modelimiz, faaliyetlerine 2017 yılında başladı. Hopi üzerinden markalara yönlendirme sağladığımız bu model, satış başına komisyon kazanımı üzerine inşa edildi. Giyimden süpermarkete, ev dekorasyonundan restoranlara, sigortadan teknolojiye kadar farklı pek çok sektörde yer alan 50’den fazla marka ile çalışmalarımız sürüyor. Müşteriler, Hopi uygulaması ve web sitesinde yer alan Paracık kampanyalarından yararlanarak, anlaşmalı markalardan yaptıkları alışverişlerde harcadıklarının bir kısmını Paracık olarak geri kazanabiliyor. Hopi Paracık kampanyası sayesinde, müşteriler alışverişlerinden elde ettikleri Paracıkları farklı alışverişlerinde kullanabiliyor ve Paracık birikimleri sayesinde bedavaya dahi yeni alışverişler yapabiliyor. Hopi Paracık kazanma kampanyası, gördüğü ilgi ve popülerliği sayesinde Hopi'nin milyonlarca üyeye ulaşmasındaki en önemli etkenlerden biri.

 

Hopi Affiliate Kampanyaları Neler?

Hopi Tıkla Kazan olarak isimlendirdiğimiz kampanyalar, müşterilere alışverişlerinde birden fazla avantaj ve fırsat sunuyor. Kullanıcılar, "Tıkla Kazan" butonuna tıklayarak anlaşmalı markalar üzerinden alışveriş yaptığında tüm indirimlere ek olarak Paracık kazanabiliyor. Bunun için Hopi uygulaması ve web sitesi üzerinden anlaşmalı markanın web sitesine ya da mobil uygulamasına yönlenmek yeterli. Böylece açılan internet sitesi ya da markanın uygulaması üzerinden alışveriş tamamladığında, belirli bir sürenin ardından Paracıklar müşterinin yükleniyor. Hopi içerisindeki "Paracıklarım" sayfası da kullanıcıların uygulama hesaplarına yüklenecek Paracıkları takip etmesini kolaylaştırıyor. Alışılageldik indirim ve benzeri fırsatların ötesinde, Hopi Paracık kampanyası özgün ve kazandıran bir model olduğu için de rağbet görmeyi sürdürüyor.

Hopi web sitesi üzerinden kullanıcılar kampanya linkini arkadaşlarına göndererek de anlaşmalı markalara yönlenecek trafiği artırıyor.

Bir diğer kampanya kurgumuz ise kupon kodları üzerine inşa ediliyor. Markaların verdiği kupon kodları ile müşterilere direkt indirim sağlanabiliyor. Kupon kodları kişiye özel ya da daha genel ve kapsayıcı kodlar olabiliyor. Ayrıca indirim üzerine Paracık kazanma şansı da olduğundan çifte avantaj elde edilebiliyor.

 

Anlaşmalı Markalar Satış Takibi Yapabiliyor mu?

Evet, Hopi ile anlaşan markalar satış takibi için affiilate platformu üzerinden entegrasyon yapabiliyor. Ek olarak UTM'li linkler sayesinde de markalar, kendi Google Analytics hesapları üzerinden satışların nasıl ilerlediğini takip edebiliyor. Böylece Hopi kampanyaları ile müşterilerinin karşısına çıkan pek çok marka, satışlarını artırıp kârlılıklarını da yukarı çıkarabiliyor ve bunu takip edebiliyor.

 

Hopi Kampanyaları Nasıl Tanıtılıyor?

10 milyonu aşkın üyesi bulunan Hopi, kampanya tanıtım ve duyuruları için efektif pek çok yolla ilerliyor. Banner, push ve mail çalışmaları, kampanyaların müşterilere sunulduğu yöntemlerden birkaçı. Örneğin, doğru ve etkili bir şekilde kullanılan push bildirimleri sayesinde kullanıcılar, önemli pek çok kampanya hakkında bilgi sahibi olabiliyor. Hopi dışında reklam verilebilecek mecralardan da azami ölçüde yararlanılması amaçlanıyor. Bu doğrultuda; Facebook, Instagram, Google gibi devasa platformlarda da hedef kitleye uygun şekilde iletişim çalışmaları yapılıyor. Dilerseniz, "Paracık Nedir" sayfamızı ziyaret ederek de Paracık kampanyamız hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz.