10 Eylül

Boyner'de Hopi ile Kişiselleştirilmiş İletişimin Gücü


Müşterilerin Hopi’deki kozmetik kategorisi (parfüm, deodorant, ruj, vb.) alışverişleri ürün bazında incelenerek bu ürünlerin kişiselleştirilmiş tüketim tarihi tahmin edildi ve bir sonraki kozmetik alımının tarih aralığı modellendi. Bu modele istinaden, Boyner’den kendilerine en uygun marka ve kampanya teklifini içeren kişiselleştirilmiş gerçek zamanlı bildirim iletişimi müşterilere yapıldı. Bu gönderimler; lokasyon, alışveriş, mobil ödeme, Paracık bakiyesi, uygulama içi hareketlere göre anlık tetiklenen tüm bildirim iletişimlerini kapsamaktadır. Boyner’i ziyaret edip ilgili kozmetik ürününün tüketim tarihi yaklaştığı hâlde alışveriş yapmadan çıkan müşteriler ise beacon teknolojisi ile tespit edilerek Boyner’in online mağazasına farklı bir kampanya kurgusu ile yönlendirildi. Kozmetik tüketim tahminlemesi müşterilerin Hopi’deki diğer davranışları ile matrix'lenerek yapılan kişiselleştirilmiş gerçek zamanlı iletişimler, belirli zamanlı iletişimlerin 4 katı fazla tıklama alarak Hopi’deki en yüksek bildirim tıklama oranlarına ulaştı.