Hopi, Alışverişin App'i

Dünyada ve Türkiye’de bir ilk olan Hopi, 2015 yılında Boyner Grup’un “koşulsuz müşteri mutluluğu” yaklaşımı, perakendedeki deneyimi ve sahip olduğu müşteri iç görüsünün mobil teknoloji ile birleşiminden doğdu. “Paracık” isimli ödül sistemiyle kullanıcılarına üye markalardan yaptıkları alışverişlerde Paracık kazandırma ve kazandıkları Paracık’ları 3, 5, 10, 50 kat daha değerli harcama fırsatı sunan Hopi bu özelliği ile “orantısız kazanç” sağlıyor. 7.6 milyonu aşkın üyesi ve giyimden teknolojiye, seyahatten gıdaya birçok farklı sektörden 120’den fazla markası ile Hopi; doğru müşteriye doğru zamanda doğru kampanyayı sunuyor; üye markalara trafik, yeni müşteri, sepet ortalaması, ciro ve ikinci alışveriş artışı getiriyor. Büyük veri ve CRM altyapısıyla kullanıcılarını 360 derece tanıyan ve bu özelliği ile rakiplerinden tamamen ayrışan Hopi, sürekli akıllanan teknolojisi gereği müşterilerin tercihlerini, beklentilerini ve yaşam tarzlarını anlayıp onlara kişiselleştirilmiş kampanya ve teklifler sunuyor.

 

Kendini sürekli geliştiren Hopi, cüzdansız alışveriş yapma kolaylığı sunduğu mobil ödeme özelliğinden sonra beğenilen ürünlerin fotoğrafını çekerek arama fırsatı veren Akıllı Arama gibi özellikleriyle alışverişi yüzde yüz mobil bir deneyime ve keyfe dönüştürüyor. Hiper kişiselleştirme özelliği ile kişiselleştirilmiş alışveriş anlayışını bir adım daha ileriye taşıyan Hopi, üyelerinin alışveriş izlerini takip ederek, aldıkları ürünün yenisine ne zaman ihtiyaç duyacaklarını hesaplıyor, benzer ürünler öneriyor ve kampanya kurgusunu buna göre şekillendiriyor. Hopi tüm bu özellikleri ile yapay zekanın açtığı yolda şekillenen bir yaşam asistanı olma hedefine adım adım yaklaşıyor.


Hopi Dünyası

image

Sıkça Sorulan Sorular

Aklınıza takılan birkaç soru mu var?

Detaylı alışveriş analizleri sayesinde, daha önce o markada alışveriş yapmamış Hopilileri bularak, konum verisi desteğiyle onları hızlı şekilde mağazalara yönlendirecek şekilde iletişimler yapar. Böylece bir markayla daha önce tanışmamış Hopili, o markada alışverişe yönlendirilir.

Paracık Hopi'nin sadakat puanıdır. Hopili alışverişlerle kazanılır. Hopi üye iş yerlerinde harcanır. 1 Paracık 1 TL değerindedir. Örneğin müşteriler, 100 TL'lik bir alışverişte kazandığı 20 Paracık'ı 20 TL olarak istediği bir markada harcayabilirler. Ayrıca markalar Paracıkları 1 TL'den daha değerli kullandırabilecekleri kampanyalar kurgulayabilmektedirler. Örneğin "100 TL ve üzeri bir alışverişte 10 Paracık 3 kat değerli" gibi.

 

Hopi iletişimleri akıllı CRM yetkinlikleri kullanılarak alışveriş, uygulama içi davranışlar, anket yanıtları ve Hopi segmentasyon kriterlerine en uygun kitle ile en uygun markayı buluşturacak şekilde yapılır. Ana iletişim yöntemimiz bildirim gönderimleridir. Anında bildirim ile ulaşamadığımızı düşündüğümüz Hopililer için ise SMS/e-posta iletişim kanalını kullanmaktayız. 

 

Tümünü Görüntüle
image

Bize Sorun

Business hopi hakkında sorularınızı buradan sorabilirsiniz.

Ad Soyad

Mail Adresi

Soru