10 Eylül

BP İstasyonlarında Hopi ile Dijital Deneyim

BP kampanyamız için henüz markalar Yandex'i bir iletişim mecrası olarak keşfetmemişken, Yandex'i açan herkese yol üzerindeki BP istasyonunu, Hopi & BP kampanya görseliyle göstererek öne çıkardık. Bu uygulama, aynı yıl dijital mecralar arasında "kampanya iletişimi" kategorisinde 4 adet Mixx Awards aldı.

 

"Hopi ile müşterilerimiz hem BP istasyonlarındaki deneyimlerini dijitalleştiriyorlar hem de alışveriş yaptıkça kazanıyorlar. Uzun soluklu iş birliğimiz sayesinde mevcut müşterilerimizin marka sadakatini artırıyor ve Hopi vasıtası ile yeni müşteriler kazanıyoruz. Hopi platformunun CRM ve iletişim yeteneklerini kullanarak müşterilerimize sunduğumuz kişiye özel tekliflerle de müşteri bağlılığını arttırmaya devam ediyoruz."

Seçil Okyay (Akaryakıt Pazarlama Müdürü)