Müşteri Hizmetleri: 0850 200 66 88 Genel Müdürlük: 0850 222 05 80
business@hopi.com.tr
Maslak Mah. AOS 55. Sokak 42 Maslak Sitesi
No:4 Kat:8 Kolektif House Sarıyer / İstanbul
Detaylı alışveriş analizleri sayesinde, daha önce o markada alışveriş yapmamış Hopilileri bularak, konum verisi desteğiyle onları hızlı şekilde mağazalara yönlendirecek şekilde iletişimler yapar. Böylece bir markayla daha önce tanışmamış Hopili, o markada alışverişe yönlendirilir.
Paracık Hopi'nin sadakat puanıdır. Hopili alışverişlerle kazanılır. Hopi üye iş yerlerinde harcanır. 1 Paracık 1 TL değerindedir. Örneğin müşteriler, 100 TL'lik bir alışverişte kazandığı 20 Paracık'ı 20 TL olarak istediği bir markada harcayabilirler. Ayrıca markalar Paracıkları 1 TL'den daha değerli kullandırabilecekleri kampanyalar kurgulayabilmektedirler. Örneğin "100 TL ve üzeri bir alışverişte 10 Paracık 3 kat değerli" gibi.
Hopi iletişimleri akıllı CRM yetkinlikleri kullanılarak alışveriş, uygulama içi davranışlar, anket yanıtları ve Hopi segmentasyon kriterlerine en uygun kitle ile en uygun markayı buluşturacak şekilde yapılır. Ana iletişim yöntemimiz bildirim gönderimleridir. Anında bildirim ile ulaşamadığımızı düşündüğümüz Hopililer için ise SMS/e-posta iletişim kanalını kullanmaktayız.
Her sektör, kategori ve marka özelinde kampanya kurgularının performansı değişkenlik gösterebilir. En iyi çalışan kampanya kurgusu için genel bir tanımlama yapmak doğru olmaz. Her markanın beklenti ve hassasiyetleri göz önünde bulundurularak, o marka için en ideal kurguya Hopi ve marka birlikte karar vermektedir.
Genel ve segment olmak üzere; Paracık kazandırılan ve Paracıkların 1 TL'den daha değerli kullandırıldığı kampanyalar yapılabilir. Bununla birlikte Paracık dışında, belirli dönemlerde indirim veya hediye ürün kampanyaları dizayn edilebilir.
Hopi, markalarıyla 12 aylık bir sözleşme çerçevesinde, yıl geneline yayılmış kampanyalar dizayn eder. Bu kampanyalar sayesinde, hem Hopi-marka iş birliği bilinirliği sağlanmış olur hem de yıl boyunca markanın kampanya iletişimi devam eder.
Hopi büyük şehirler çoğunlukta olmak üzere Türkiye'nin tüm kentlerinde yaygın olarak kullanılmaktadır.
Hopilinin ürünle eşleştirilmiş alışveriş bilgisi, uygulama içi davranışları (aradığı kelimeler, ziyaret ettiği/favorilerine eklediği kampanyalar vb.), konum verisi (GPS/beacon) ve anket yanıtları olmak üzere birkaç farklı yöntemle veriler elde edilir.
Çoğunlukla entegrasyon süreci ile eş zamanlı olarak; sözleşme, finansal mutabakat, markanın ilgili personelinin eğitimi, lansman kampanyasının ve iletişiminin netleştirilmesi süreçleri takip edilir.
Markaların online ve offline kanallarında entegrasyon yapılabilmesi için Hopi'nin, markanın ve de markaya hizmet veren yazılım firmasının (kasa, online, ERP vb.) ekipleri bir araya gelerek, varsa geliştirme ihtiyaçlarını netleştirip, bu süreci birlikte yönetirler.
Bunun için öncelikle markaların hem online hem de offline satış kanallarının Hopi'ye entegre edilmesi gerekiyor. Bu entegrasyon sonrasında Hopili eğer mağazadaysa Hopi'sini açarak kasadaki QR okuyucuya okutur, eğer online mağazadaysa, ödeme adımından önce "Hopi'ni Kullan" butonuna tıklayarak Hopi uygulamasındaki 10 haneli rakamı (Hopi Kimliği) girer ve kampanyalardan faydalanıp, Paracıklarını kullanabilir.