31 Mart

Hopishop’ta Dükkânlar Hedef Kitleleri İle Buluşuyor

Yüzlerce özel dükkânın online yolla hedef kitlesine ulaşmasını sağlayan Hopishop, pandemi dönemi e-ticaret sınavını da başarıyla atlattı. “Kimsede Olmayan Her Şey” mottosu ile yola çıkan Hopishop, arkasına milyonlarca üyesi olan Hopi’yi alarak tüketicilere özel bir seçki sunuyor. Hopishop, adeta farklı sektörlerden pek çok dükkânın büyük bir çarşıda bir araya gelmesine benzer şekilde bu anlayışı online kanala taşıyor. Bu sayede tüketiciler örneğin; giyim alanında faaliyet gösteren bir dükkânı ziyaret edebiliyorken hemen sonrasında bir aksesuar dükkânına geçebiliyor ve akabinde sanat galerisini ziyaret edip daha sonra organik ürün satıcılarına da uğrayabiliyor. Böylece tüketiciye 360 derece dükkân inceleme fırsatı sunulurken markalar / işletmeler hedef kitleleri ve potansiyel müşterileri ile buluşuyor.

 

Hopishop’ta Hangi Dükkânlar Var?

Hopishop, tıpkı devasa bir çarşı, bir AVM’deki gibi farklı sektörlerden pek çok mağazanın online yolla tek bir çatı altında buluşmasını sağlıyor. Bu sayede tüketiciler, bir çarşı ya da alışveriş merkezindeki gibi bir dükkândan diğerine, oradan da bambaşka bir mağazaya girip alışveriş yapmaya devam edebiliyor. Bu açıdan Hopishop’ta farklı sektörlerden pek çok dükkân görebilirsiniz. Aksesuarcı, ev dekorasyonuna yönelik ürün satanlar, organik ürün satıcıları, kişisel bakım ürünleri satışa sunanlar akla gelen ilk örnekler arasında. Bu sayede tüketiciler bir dükkândan diğerine, oradan da farklı seçeneklere tek bir çatı altında ulaşabiliyor. Hopi CEO'su Yalın Özcan da bu durumu şöyle ifade ediyor: “Kullanıcılarımızın Karaköy’de, Galata’da, Urla’da ya da Bodrum’da tasarım dükkanlarla dolu bir sokakta yaşadıkları alışveriş deneyimini cep telefonlarına taşımak istedik ve Hopishop’u kurduk. Kullanıcılarımız ilham almak için dükkanlarda dolaşacak. Kendilerini geliştirmek, hayattan keyif almak, yeni deneyimler edinmek ve esinlenmek için aradıkları her şeyi Hopishop’ta bulacaklar.” Filtreleme seçenekleri sayesinde de tüketiciler, hedef kitlesine dâhil olduğu markalara kolayca ulaşıp güvenle alışveriş yapabiliyor. Tüm bunlar, müşterilerin yüzünü güldürecek birbirinden harika fırsat ve kampanyalar ile zenginleştiriliyor. Hopishop’ta: Kadın, Erkek, Anne & Çocuk, Kozmetik, Ayakkabı & Çanta, Saat & Aksesuar, Spor & Outdoor, Ev & Yaşam, Elektronik Gıda, Sanat, Hediye Önerileri, Pet Shop, Oto – Yapı Market ve Tasarım kategorileri bulunuyor. Tüm bunlar farklı yüzlerce özel dükkânın müşterileri ile online yolla da buluşmasını sağlıyor. Böylece hem dükkânlar ticaretlerini online kanala taşıyıp daha geniş bir kitleye ulaşabiliyor hem de tüketiciler lokalden gelen kaliteye bir tıkla erişebiliyor.

 

 

Hopishop’ta Nasıl Dükkân Açılır?

Hopishop’ta dükkân açmak için de uzun ve yorucu süreçlere girmeye gerek kalmıyor. Hopishop’taki “Dükkânlar” listesine kolayca dâhil olup siz de müşterileriniz, potansiyel kitleniz ile buluşabilir, işlerinizi online kanala taşıyarak e-ticaret hacminizi büyütebilirsiniz. Bunun için yapmanız gereken işlem ise ilgili formu doldurmak. İsim – soy isim, marka adı, şirket telefonu gibi bilgilerin istendiği dükkân başvuru formunu tamamlayıp göndererek bizimle iletişime geçebilirsiniz. Bunun için vakit kaybetmeden Dükkan Başvuru Formu sayfamıza giderek gerekli bilgileri doldurabilir ve başvuru sürecine geçebilirsiniz. Kullanıcılar ana sayfamızdaki kategori adlarına (Kadın, Erkek, Anne & Çocuk, Kozmetik, Ayakkabı & Çanta, Gıda, Elektronik vs.) tıklayarak ya da “Dükkanlar” sayfasına giderek sizi bulup kolayca alışverişlerine devam edebiliyorlar. Pandemi dönemi ile de beraber değeri daha fazla anlaşılan e-ticarette siz de yer almak için hemen ve kolayca Hopishop’ta dükkân açabilirsiniz!